Fueling Commerce_ نقش اساسی فناوری حمل و نقل در خرید آنلاین و فروشگاهی
페이지 정보
본문
Vignan Velivela یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت AtoB است.
getty هنگامی که خریداران در سال 1995 شروع به هجوم به خرده فروشان آنلاین مانند آمازون کردند، تعداد کمی می توانستند پیش بینی کنند که خرید آنلاین چگونه تجارت را متحول می کند. در حالی که برخی نگران این بودند که افزایش خرید آنلاین منجر به مرگ فروشگاههای آجری شود، اما نتیجه معکوس داشته است.
بسیاری از گرایشهای خرید در دوران همهگیری - مانند حمل و نقل در کنار خیابان و بازگرداندن کالاهای خریداری شده در فروشگاه - اکنون برای مصرفکنندگانی که به طور یکپارچه بین فضای آنلاین و دنیای واقعی جابجا میشوند، روشهای معمولی است. این شیوه خرید یکپارچه و همهکانالی، رابطه همزیستی را بین خردهفروشان آنلاین و خردهفروشی تثبیت کرده است، و اهمیت حمل و نقل کالا از انبارها به فروشگاهها یا خریداران با حداکثر کارایی را برجسته میکند - نیازی که به صنعت حمل و نقل بستگی دارد.
حمل و نقل باری، یکی از اجزای حیاتی خرید همهکانالی، جابجایی بهموقع کالا از مقصد اصلی خود به انبار فروشگاه را تسهیل میکند و در نهایت به مکان مورد نظر خریدار میرسد. از آنجایی که رونق خرید آنلاین تجربه خرید در فروشگاه را افزایش داده و جایگزین نکرده است، حمل و نقل با کامیون برای هر دو طرف معادله تجارت حیاتی است. بنابراین، ضروری است که صنعت حمل و نقل با به روزترین ابزارها حمایت شود تا بتواند با خواسته های مصرف کننده همگام شود.
تاریخچه مختصری از نوآوری های صنعت حمل و نقل با معرفی GPS به حمل و نقل در دهه 1990، عصر جدیدی از کارایی در تجارت متولد شد. فناوری ردیابی GPS به مصرفکنندگان اجازه میدهد تا موقعیت کالاها را در یک مسیر ببینند و بهروزرسانیهای دقیق زمان تحویل را دریافت کنند. خرده فروشان بهتر می توانند مسیرها، موجودی ها و سفارشات را مدیریت کنند و در عین حال خدمات مشتری را افزایش دهند.
بیشتر برای YOU'Sign Of The Dragon' فصل 2، اپیزود 8 نقد و بررسی: پایان فصل بسیار کم نظیر سرنخ ها و پاسخ های کوتاه جدول کلمات متقاطع امروز NYT برای دوشنبه، 5 آگوست، شناگر اسلواکی تامارا پوتوکا پس از المپیک پاریس سقوط کرد (دستگاه های RaceTelematics و Io نیز در اختیار دارند) به تحول صنعت حمل و نقل کمک کرد. سیستمهای تلهماتیک جمعآوری دادهها را در زمان واقعی در مورد عملکرد خودرو، رفتار راننده و شرایط محیطی امکانپذیر میکنند و اطلاعاتی را ارائه میدهند که به مدیران ناوگان کمک میکند تا مسیرها را بهینه کنند، بهرهوری سوخت را بهبود بخشند و هزینههای تعمیر و نگهداری را کاهش دهند. هنگامی که این دستگاههای اینترنت اشیا با تلهماتیک ادغام میشوند، همه چیز را از فشار لاستیک گرفته تا دمای محموله کنترل میکنند و اطمینان حاصل میکنند که کالاها در شرایط بهینه حمل میشوند، ضایعات را کاهش میدهند و رضایت مشتری را افزایش میدهند.
ظهور کامیون های برقی و خودران یکی دیگر از جهش های قابل توجه در دنیای حمل و نقل است. کامیون های الکتریکی وعده کاهش ردپای کربن در صنعت حمل و نقل را می دهند و با تلاش های جهانی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی همسو می شوند. شرکتهایی مانند تسلا و ولوو با مدلهای الکتریکی پیشرو هستند که برد و عملکرد قابلتوجهی ارائه میکنند و در عین حال اثرات زیستمحیطی را تا حد زیادی کاهش میدهند. در همین حال، کامیون های خودران از نظر پتانسیل آنها برای ایجاد انقلاب در حمل و نقل های طولانی مدت آزمایش می شوند. هدف این خودروها، مجهز به حسگرهای پیشرفته و هوش مصنوعی، افزایش ایمنی، کاهش هزینه های نیروی کار و بهبود زمان تحویل است.
در حالی که پیشرفتهایی مانند ردیابی GPS، تلهماتیک و سایر فنآوریها به نفع خردهفروشان و مصرفکنندگان است، ارتقاء برای صاحبان و رانندگان ناوگانهای مسافرتی کوتاه و برونجادهای عقب مانده است. خوشبختانه، فناوریهای جدیدی که در کنار ابزارهای موجود کار میکنند، به طور خاص با در نظر گرفتن رانندگان و صاحبان ناوگان طراحی شدهاند. هرچه این ابزارهای جدید بیشتر مورد استفاده قرار گیرند، همه سود بیشتری خواهند برد - مصرف کنندگان، کامیون داران و صاحبان ناوگان.
راه رو به جلو: ابزارهای فینتک برای کامیونداری چالشهای پیش روی صنعت حملونقل، مانند سیستمهای پرداخت قدیمی و راهحلهای فناوری، فقط برای کامیونداران و شرکتهای حملونقل مشکل نیست، بلکه مسائلی هستند که بر سلامت تجارت ملی تأثیر میگذارند. کامیون داران و صاحبان ناوگان به پیشرفت های فناوری نیاز دارند که به آنها نیز کمک کند، که به نوبه خود به همه کمک می کند. اینجاست که فناوری مالی وارد عمل می شود.
به روز رسانی سیستم های پرداخت برای شرکت های حمل و نقل و رانندگان برای حفظ سرعت تجارت بسیار مهم است. در سیستم فعلی، کامیون داران با مشکلات متعددی روبرو هستند. بسیاری از شرکت های حمل و نقل هنوز از چک های کاغذی برای پرداخت پول به رانندگان خود استفاده می کنند که ممکن است تا 90 روز طول بکشد تا به دست کامیون داران برسد. هنگامی که کامیون داران با پرداخت های عقب افتاده مواجه می شوند، اغلب باید هزینه های حمل و نقل خود را با گرفتن وام های روز پرداخت کنند. در نتیجه، صنعت حمل و نقل یکی از صنایعی است که کارگران آن معمولاً از وامهای روز استفاده میکنند و رانندگان را مجبور به پرداخت نرخهای بهره بسیار بالا میکنند - رویهای که برای کامیونداران و مشاغل کوچک ناعادلانه است و به طور کلی برای صنعت بد است.
آنچه برای حمل و نقل خوب است برای تجارت جدید خوب است در حالی که هیچ کس نقشه راهی ندارد که عادات خرید از اینجا به کجا می رسد، واضح است که ما باید به مدرن سازی صنعت حمل و نقل ادامه دهیم، زیرا موفقیت تجارت به آن بستگی دارد. راهحلهای فینتک در قلب کمک به صنعت حملونقل و بنابراین، قوی نگه داشتن تجارت ملی است. به روز رسانی ابزارها و سیستم های مالی قدیمی برای کامیون داران نه تنها زندگی و زندگی صاحبان ناوگان حمل و نقل و رانندگان را بهبود می بخشد، بلکه از رشد تجارت خرده فروشی در آینده نیز حمایت می کند.
شورای فناوری فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران ارشد فناوری، مدیران ارشد فناوری و مدیران فناوری در سطح جهانی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Vignan VelivelaVignan Velivela یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت AtoB است. مشخصات کامل اجرایی Vignan Velivela را اینجا بخوانید.">
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها
In case you loved this information and you would like to receive more info concerning اخبار جدید خودرو های مونتاژی generously visit the web-page.
getty هنگامی که خریداران در سال 1995 شروع به هجوم به خرده فروشان آنلاین مانند آمازون کردند، تعداد کمی می توانستند پیش بینی کنند که خرید آنلاین چگونه تجارت را متحول می کند. در حالی که برخی نگران این بودند که افزایش خرید آنلاین منجر به مرگ فروشگاههای آجری شود، اما نتیجه معکوس داشته است.
بسیاری از گرایشهای خرید در دوران همهگیری - مانند حمل و نقل در کنار خیابان و بازگرداندن کالاهای خریداری شده در فروشگاه - اکنون برای مصرفکنندگانی که به طور یکپارچه بین فضای آنلاین و دنیای واقعی جابجا میشوند، روشهای معمولی است. این شیوه خرید یکپارچه و همهکانالی، رابطه همزیستی را بین خردهفروشان آنلاین و خردهفروشی تثبیت کرده است، و اهمیت حمل و نقل کالا از انبارها به فروشگاهها یا خریداران با حداکثر کارایی را برجسته میکند - نیازی که به صنعت حمل و نقل بستگی دارد.
حمل و نقل باری، یکی از اجزای حیاتی خرید همهکانالی، جابجایی بهموقع کالا از مقصد اصلی خود به انبار فروشگاه را تسهیل میکند و در نهایت به مکان مورد نظر خریدار میرسد. از آنجایی که رونق خرید آنلاین تجربه خرید در فروشگاه را افزایش داده و جایگزین نکرده است، حمل و نقل با کامیون برای هر دو طرف معادله تجارت حیاتی است. بنابراین، ضروری است که صنعت حمل و نقل با به روزترین ابزارها حمایت شود تا بتواند با خواسته های مصرف کننده همگام شود.
تاریخچه مختصری از نوآوری های صنعت حمل و نقل با معرفی GPS به حمل و نقل در دهه 1990، عصر جدیدی از کارایی در تجارت متولد شد. فناوری ردیابی GPS به مصرفکنندگان اجازه میدهد تا موقعیت کالاها را در یک مسیر ببینند و بهروزرسانیهای دقیق زمان تحویل را دریافت کنند. خرده فروشان بهتر می توانند مسیرها، موجودی ها و سفارشات را مدیریت کنند و در عین حال خدمات مشتری را افزایش دهند.
بیشتر برای YOU'Sign Of The Dragon' فصل 2، اپیزود 8 نقد و بررسی: پایان فصل بسیار کم نظیر سرنخ ها و پاسخ های کوتاه جدول کلمات متقاطع امروز NYT برای دوشنبه، 5 آگوست، شناگر اسلواکی تامارا پوتوکا پس از المپیک پاریس سقوط کرد (دستگاه های RaceTelematics و Io نیز در اختیار دارند) به تحول صنعت حمل و نقل کمک کرد. سیستمهای تلهماتیک جمعآوری دادهها را در زمان واقعی در مورد عملکرد خودرو، رفتار راننده و شرایط محیطی امکانپذیر میکنند و اطلاعاتی را ارائه میدهند که به مدیران ناوگان کمک میکند تا مسیرها را بهینه کنند، بهرهوری سوخت را بهبود بخشند و هزینههای تعمیر و نگهداری را کاهش دهند. هنگامی که این دستگاههای اینترنت اشیا با تلهماتیک ادغام میشوند، همه چیز را از فشار لاستیک گرفته تا دمای محموله کنترل میکنند و اطمینان حاصل میکنند که کالاها در شرایط بهینه حمل میشوند، ضایعات را کاهش میدهند و رضایت مشتری را افزایش میدهند.
ظهور کامیون های برقی و خودران یکی دیگر از جهش های قابل توجه در دنیای حمل و نقل است. کامیون های الکتریکی وعده کاهش ردپای کربن در صنعت حمل و نقل را می دهند و با تلاش های جهانی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی همسو می شوند. شرکتهایی مانند تسلا و ولوو با مدلهای الکتریکی پیشرو هستند که برد و عملکرد قابلتوجهی ارائه میکنند و در عین حال اثرات زیستمحیطی را تا حد زیادی کاهش میدهند. در همین حال، کامیون های خودران از نظر پتانسیل آنها برای ایجاد انقلاب در حمل و نقل های طولانی مدت آزمایش می شوند. هدف این خودروها، مجهز به حسگرهای پیشرفته و هوش مصنوعی، افزایش ایمنی، کاهش هزینه های نیروی کار و بهبود زمان تحویل است.
در حالی که پیشرفتهایی مانند ردیابی GPS، تلهماتیک و سایر فنآوریها به نفع خردهفروشان و مصرفکنندگان است، ارتقاء برای صاحبان و رانندگان ناوگانهای مسافرتی کوتاه و برونجادهای عقب مانده است. خوشبختانه، فناوریهای جدیدی که در کنار ابزارهای موجود کار میکنند، به طور خاص با در نظر گرفتن رانندگان و صاحبان ناوگان طراحی شدهاند. هرچه این ابزارهای جدید بیشتر مورد استفاده قرار گیرند، همه سود بیشتری خواهند برد - مصرف کنندگان، کامیون داران و صاحبان ناوگان.
راه رو به جلو: ابزارهای فینتک برای کامیونداری چالشهای پیش روی صنعت حملونقل، مانند سیستمهای پرداخت قدیمی و راهحلهای فناوری، فقط برای کامیونداران و شرکتهای حملونقل مشکل نیست، بلکه مسائلی هستند که بر سلامت تجارت ملی تأثیر میگذارند. کامیون داران و صاحبان ناوگان به پیشرفت های فناوری نیاز دارند که به آنها نیز کمک کند، که به نوبه خود به همه کمک می کند. اینجاست که فناوری مالی وارد عمل می شود.
به روز رسانی سیستم های پرداخت برای شرکت های حمل و نقل و رانندگان برای حفظ سرعت تجارت بسیار مهم است. در سیستم فعلی، کامیون داران با مشکلات متعددی روبرو هستند. بسیاری از شرکت های حمل و نقل هنوز از چک های کاغذی برای پرداخت پول به رانندگان خود استفاده می کنند که ممکن است تا 90 روز طول بکشد تا به دست کامیون داران برسد. هنگامی که کامیون داران با پرداخت های عقب افتاده مواجه می شوند، اغلب باید هزینه های حمل و نقل خود را با گرفتن وام های روز پرداخت کنند. در نتیجه، صنعت حمل و نقل یکی از صنایعی است که کارگران آن معمولاً از وامهای روز استفاده میکنند و رانندگان را مجبور به پرداخت نرخهای بهره بسیار بالا میکنند - رویهای که برای کامیونداران و مشاغل کوچک ناعادلانه است و به طور کلی برای صنعت بد است.
آنچه برای حمل و نقل خوب است برای تجارت جدید خوب است در حالی که هیچ کس نقشه راهی ندارد که عادات خرید از اینجا به کجا می رسد، واضح است که ما باید به مدرن سازی صنعت حمل و نقل ادامه دهیم، زیرا موفقیت تجارت به آن بستگی دارد. راهحلهای فینتک در قلب کمک به صنعت حملونقل و بنابراین، قوی نگه داشتن تجارت ملی است. به روز رسانی ابزارها و سیستم های مالی قدیمی برای کامیون داران نه تنها زندگی و زندگی صاحبان ناوگان حمل و نقل و رانندگان را بهبود می بخشد، بلکه از رشد تجارت خرده فروشی در آینده نیز حمایت می کند.
شورای فناوری فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران ارشد فناوری، مدیران ارشد فناوری و مدیران فناوری در سطح جهانی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Vignan VelivelaVignan Velivela یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت AtoB است. مشخصات کامل اجرایی Vignan Velivela را اینجا بخوانید.">
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها
In case you loved this information and you would like to receive more info concerning اخبار جدید خودرو های مونتاژی generously visit the web-page.
- 이전글How Do I Explain Costa Coffee Beans 1kg To A Five-Year-Old 24.10.11
- 다음글See What Bifold Door Glass Replacement Cost Tricks The Celebs Are Making Use Of 24.10.11
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.